villa u petrovcu, crna gora, na prodaju Izrada web sajtova, profesionali web site,izrada Web prodavnica, cloud hosting sajtweb servis napredne tehnologije, internet marketing, seo optimizacija sajtova, google adwords Italijanska keramika, oprema za kupatila, keramičke pločice, tuš kabine, slavine, sanitarije, parketi, zidne obloge od keramike, kamena, drveta, sanitarna oprema za kupatila, hidromasažne kade i kabine Italijanska keramika, keramika, keramika beograd, oprema za kupatila, keramičke pločice, tuš kabine, slavine, sanitarije, parketi, zidne obloge od keramike, kamena, drveta, sanitarna oprema za kupatila, hidromasažne kade i kabine

Budućnost – Misija i vizija Škole

 

Pred Školom su sledeće godine. Deset, četrdeset, osamdeset… Ko zna šta će biti. Usvojili smo misiju i viziju Škole. Mi smo morali da se menjamo i prilagođavamo. Izvesno je da će generacije iza nas činiti isto. Češće i brže.

Nadamo se da će naša misija i vizija biti osnov.

 

Svrha misije

Misija je pisani upravljački dokument koji se menja u skladu sa promenama spoljnih i unutrašnjih okolnosti i nalazi se na vidnom mestu u svakoj radnoj prostoriji škole.

Misija predstavlja zajednička opredeljenja celog kolektiva. Ona se ne nameće već se za nju moraju pridobiti zaposleni, što je zadatak pre svega rukovodstva.

Misija je obavezujuća: obavezuje svakog zaposlenog da svoje reči i postupke uskladi sa njom.

 

Uvažavanje studenata

Jedini koji mogu ukinuti ovu školu jesu studenti. Dok njih bude bilo, biće i nas.

Želimo da razvijemo ugled prestižne, stabilne i ljubazne, predusretljive škole, kojoj su najvažniji studenti i u kojoj vlada prijatna i inspirativna atmosfera.

Da bismo bili uspešni, moramo privlačiti sve bolje i bolje studente. Jedino uz bolje studente i mi možemo biti bolji.

Posebnu pažnju posvetiti dobrim studentima što uključuje brigu škole, kao prestižne, oko njihovog zaposlenja. Takvi studenti su naši najbolji zastupnici.

Studente smatrati privremenim članovima kolektiva pa im omogućiti da u školi na koristan, zanimljiv i nezaboravan način provedu nastavno i slobodno vreme.

 

Uloga nastavnog i nenastavnog osoblja

Poruka nastavnika studentima:

  • Ne tražimo sledbenike (istomišljenike).
  • Sumnjajte u sve što kažemo.
  • Mislite svojom glavom i tragajte svojim putem za istinom.
  • Srećno putovanje!

 

Nastavnik ličnim primerom treba da svedoči da je najvažnija životna (pa i školska i naučna) svrha – traganje za znanjem i istinskim vrednostima, a ne takmičenje, slava (karijera) i novac.

Svaki nastavnik nastoji da svojim maksimalnim zalaganjem omogući da što veći broj studenata stekne potrebne kompetencije, odnosno da ovlada u što većoj meri praktičnim znanjima i veštinama.

„Ne sme se tražiti od dece (studenata) ono za šta još nisu dorasla, što ne mogu (tj. za šta nemaju sklonosti ili predznanja), niti ono što deca (studenti) sakojim pedagog radi ne žele (ne interesuje ih; dakle, nema nametanja)“.

J.A. Komenski (17.vek, tvorac ideje o savremenom školstvu)

Tradicionalni nastavni princip ZAPAMTI – PONOVI, zameniti pristupom TRAGAJ – PRONAĐI. Stoga, nastava bi trebalo da služi za razvoj slobodnih, stvaralačkih ličnosti, sposobnih za kreativno rasuđivanje i odgovornih za svoje izbore.

Ocenjivanje i napredovanje studenata vrši se neprekidnim praćenjem rada studenata i na osnovu poena stečenih u ispunjavanju predispitnih obaveza i polaganjem ispita.

Uspešnost studenata u savladavanju određenog predmeta kontinuirano se prati tokom nastave i izražava se poenima, shodno odredbama Bolonjske deklaracije.

„Nikada nisam sreo nekoga ko nije bio bolji u nečemu od mene.“

Ralf Valdo Emerson

Svaki nastavnik će nastavne metode prilagoditi prirodi i suštini nastavnog predmeta, kao i nivou znanja i interesovanja studenata.

Visoka prolaznost na ispitima trebalo bi da bude cilj Škole. Dobra škola nudi dobro organizovanom nastavom i kvalitetnim nastavnim kadrom njen završetak a ne uz bacanje para i traćenje životne snage i godina.

Svakom zaposlenom, kad stekne uslov za penziju, produžuje se, ako on to želi, radni odnos do zakonskog maksimuma, kao vid trajne brige Škole o svojim zaposlenima.

Nastavno i nenastavno osoblje čine dva međusobna uvažavajuća i dopunjujuća dela u organizaciji i funkcionisanju Škole.

Podsticaće se stalno usavršavanje nastavnika, pored ostalog kroz naučno-istraživački rad i izdavačku delatnost. Takođe će se podsticati i usavršavanje nenastavnog osoblja.

 „Budućnost nemaju oni koji znaju, već oni koji uče.“

Piter Draker

 

Upravljanje Školom

Promene su stalne, nezaustavljive i sve brže. Ako ih mi ne budemo pratili, pratiće ih konkurenti. Zato, nećemo čekati podsticaje sa strane jer oni po pravilu dolaze sa zakašnjenjem.

Iako je svaka škola slučaj za sebe, ima različite sposobnosti i postiže uspeh u različitim okolnostima, za razvoj Škole koristiti i iskustva drugih.

Profesionalnost je naš stil i ogleda se u:

  • donošenju dobrih odluka i
  • njihovom doslednom i efikasnom sprovođenju što se postiže kroz dobru međusobnu informisanost i saradnju zasnovanu na međusobnom poštovanju i poverenju.

Međusobno poštovanje odnosnotoleranciju razvijati u duhu izreke:

„Ko želi da kaže šta hoće, mora da sluša i ono što neće“

Razgovore „u četiri oka“ zameniti grupnim razgovorima svih zainteresovanih. Tako se jača poverenje, donose bolje odluke i bolje se sprovode, jer se doživljavaju kao svoje a ne kao tuđe i nametnute.

Nastavno veće Škole je najpozvanije da kaže u kom pravcu i kako treba da se menja stručni profil škole odnosno  da se podiže nivo naše usluge.

Rukovodstvo Škole nastoji da stvara tolerantnu i kreativnu atmosferu u kojoj je svako podstaknut da doprinese više.

Zaposleni će se stalno podsticati u radu putem novčanih i nenovčanih stimulacija.

 

Međuljudski odnosi

Bez solidarnosti ni jedan kolekt ne može da opstane dugoročno, jer svakome mogu da naiđu loši dani i situacije koje on sam, bez pomoći kolega, ne može da savlada.

Opuštena radna atmosfera, organizovanje neformalnih druženja, zajedničkih izleta, putovanja i slično, doprineće da svako od nas doživi školu kao svoju.

Razumevanje za privatne probleme zaposlenih jača međusobno poverenje bez koga nema zajedničkih interesa ni zajedničke spremnosti na rizik.

 

 

Leave a Reply

↓